Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Ce formulare foloseste ANAF in 2017 pentru colectarea impozitelor? Aflati cum puteti contesta deciziile!

impoziteact administrativpenalitati nedeclararecontestareasomatiaaccesorii

Noi informatii vin sa completeze lista de formulare folosite de ANAF la colectarea creantelor. Va reamintim ca incepand de anul trecut, contribuabilii care nu isi declara corect veniturile sunt sanctionati suplimentar, pentru acestia fiind emisa decizia referitoare la  obligatiile fiscale accesorii reprezentand  penalitati de nedeclarare.

UTIL: Procedura completa si actualizata 2017 pentru contestarea unui act administrativ fiscal! Click aici!

 Va reamintim ca in Monitorul Oficial al Romaniei nr.208/ 27.03.2017 a fost publicat OPANAF nr.967/ 2017 pentru aprobarea modelelor unor formulare utilizate in domeniul colectarii creantelor fiscale, emise si tiparite prin intermediul Unitatii de imprimare rapida. Odata cu aparitia acestui act normativ se abroga OPANAF nr.1.438/ 2009.  Concret, s-au modificat sapte formulare utilizate pentru colectarea creantelor fiscale si  s-au introdus doua noi astfel de formulare.  

Acestea sunt:  
►titlul executoriu;
►somatia;
►decizia referitoare la obligatiile fiscale accesorii reprezentand dobanzi si penalitati de intarziere; ►instiintarea privind stingerea obligatiilor fiscale;
►adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti;
►adresa de instiintare privind infiintarea popririi;
►decizia de ridicare a masurilor de executare silita asupra disponibilitatilor banesti.  Formularele nou introduse, care vor fi tiparite si transmise debitorilor tot prin intermediul unitatii de imprimare rapida, sunt:  
 ►Decizie referitoare la obligatiile fiscale accesorii reprezentand  penalitati de nedeclarare. Acesta vizeaza situatia contribuabililor care nu isi declara corect veniturile si care sunt sanctionati suplimentar din 2016, prin noul Cod de procedura fiscala. Este vorba aici despre penalitatea de nedeclarare.

Aceasta este acea obligatie fiscala accesorie reprezentand sanctiunea pentru nedeclararea sau subdeclararea, in declaratii de impunere, a impozitelor, taxelor si


Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

50 de umbre ale fiscalitatii
50 de umbre ale fiscalitatii

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii



contributiilor sociale.

Penalitatea de nedeclarare este in cuantum de 0,08% pe fiecare zi, incepand cu ziua imediat urmatoare scadentei si pana la data stingerii sumei datorate, inclusiv.

►Notificare privind obligatiile fiscale restante. Are rolul de a anunta contribuabilii ca inregistreaza obligatii fiscale restante la finalul trimestrului si neachitate pana la momentul intocmirii acestei notificari.

Reamintim faptul ca, lista firmelor care inregistreaza obligatii fiscale restante si cuantumul acestora se publica trimestrial pe pagina de internet a ANAF, astfel ca prima lista din 2017 va aparea in luna aprilie 2017.   

Sursa: Administratia Judeteana a Finantelor Publice Braila

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Aprilie 2017


Votati articolul "Ce formulare foloseste ANAF in 2017 pentru colectarea impozitelor? Aflati cum puteti contesta deciziile!":
Rating:

Nota: 3 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Pensie anticipata si apoi infiintare PFA, alte venituri

Intrebare:
Ref. Pensie anticipată și apoi inființare PFA, funcționarii de la FISC mi-au spus că și în primul an de funcționare se poate activa în regim de contabilitate simplă, fără obligativitatea declarării unui venit estimat și fără sistarea pensiei - având venitul anual mai mic de 4xvenitul mediu pe economie (deci nu se opresc asigurările CAS pentru aceste venituri).
Vă rog să-mi confirmați/infirmați acest lucru.

În plus, o persoană în situația de mai sus având și alte venituri ca mai jos, : ce taxe și impozite trebuie să plătească: CAS, CASS, impozit pe venit?
1. venituri personale din dobânzi + randamente bancare (prin bănci - fondurile ce gestionează obligațiuni și acțiuni de stat și corporatiste) + dividente la SIF-uri +/eventual premii personale
2. și sponsorizări- pe PFA

Vreunul dintre veniturile de mai sus determină sistarea pensiei?

Cu multe mulțumiri

Raspuns: " Pentru aceste persoane care au acest mod de calcul este o obligatie declararea estimativa a...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Mutarea contributiilor: cum trebuie sa procedeze patronii care vor sa majoreze salariul brut al angajatilor

    • Potrivit Ordonantei adoptate de Guvern, din 2018, contributiile angajatorului vor scadea la 2,25%, iar CAS platite de catre salariat vor urca la 35%, cu un impozit pe salariu de 10%. In prezent, din totalul salariului brut contributiile angajatorului reprezinta 22,75%, iar ale angajatului - 16,5%, cu un impozit pe salariu de 16%.   Mutarea contributiilor de la angajator la angajat a starnit multe discutii intense in ultima perioada, pentru ca niciuna dintre partile implicate nu...» citeste mai departe aici

  • Ce este autofactura si cand trebuie emisa. Analiza zilei

    • Autofactura este un document reglementat de Codul fiscal si normele metodologice de aplicare ce se utilizeaza doar in scopuri de TVA, ca document justificativ pentru taxa deductibila/colectata, dupa caz. O persoana impozabila din punct de vedere al TVA este obligata sa emita o autofactura in urmatoarele situatii: daca a depasit plafoanele pentru bunuri acordate in cadrul actiunilor de protocol, sponsorizare, de mecenat peste care a...» citeste mai departe aici

  • Grabiti-va sa prindeti reducerile de Black Friday la lucrari de contabilitate!

    • Reducerile de Black Friday au luat cu asalt toate produsele, inclusiv cele de contabilitate si fiscalitate. Daca pana acum ati avut indoieli, a venit momentul propice sa investiti in niste lucrari care sa va faca munca mai usoara. Investitie minima, efect maxim! Profitati de REDUCERILE DE PANA LA 85% la zeci de lucrari de contabilitate! ...» citeste mai departe aici

  • Achizitie intracomunitara fara dovada transportului. Ce documente sunt necesare?

    • In urmatoarea analiza, societatea A are in obiectul de activitate comertul auto si are trei angajati. Unul dintre acestia aduce din alt stat UE un autoturism achitat de firma A din cont. Acesta masina va face parte din stocul de marfa. La intoarcere aduce drept acte pentru contabilitate: factura auto, ordinul de deplasare si bonuri pentru benzina. Vom vedea in baza carui document se poate considera achizitie intracomunitara daca nu exista CMR, precum si ce acte sunt necesare pentru incadrarea...» citeste mai departe aici

  • Noi reguli la autorizarea/inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar

    • Prin OMFP 2780/2017 publicat in M.Of. 898 din 15.11.2017 au fost aduse modificari si completari ordinului 664/2012 privind autorizarea si/sau inregistrarea entitatilor care desfasoara activitati de schimb valutar pe teritoriul Romaniei, altele decat cele care fac obiectul supravegherii Bancii Nationale a Romaniei. Dintre modificarile/completarile aduse mentionam:  Au fost completate prevederile privind amplasarea punctelor de schimb valutar. Conform noilor reglementari, ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X