email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

A fost lansata platforma de management si monitorizare a ajutoarelor de stat pentru operatorii economici

A fost lansata platforma de management si monitorizare a ajutoarelor de stat pentru operatorii economici
ajutoare de statoperatori economicischema de ajutor

Ministrul Finantelor, Alexandru Nazare, anunta lansarea platformei de management si monitorizare a ajutoarelor de stat pentru operatorii economici. 

In vederea informatizarii si flexibilizarii mecanismelor de implementare a schemelor de ajutor de stat, Ministerul Finantelor anunta lansarea platformei on-line de tip ”monitoring tool”, prin intermediul careia operatorii economici pot transmite toate documentele necesare accesarii unui ajutor de stat in baza H.G. nr.807/2014 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat avand ca obiectiv stimularea investitiilor cu impact major in economie.


"Continuam procesul de digitalizare la nivelul Ministerului de Finante si punem la dispozitia operatorilor economici un instrument on-line de depunere si analiza a documentatiei pentru plata ajutorului de stat. Totodata, platforma va permite o monitorizare eficienta, in timp real, a gradului de implementare prin prisma mentinerii locurilor de munca create si realizarii investitiilor asumate prin proiectele finantate", a declarat Alexandru Nazare, ministrul Finantelor.


            Platforma asigura: 

- transmiterea on-line a documentatiilor aferente cererilor de acord pentru finantare si de plata a ajutorului de stat,
- informatizarea procesului de analiza a documentatiei transmise,
- monitorizarea in timp real a gradului de implementare si de respectare a conditiilor de mentinere a investitiilor si a locurilor de munca aferente proiectelor aprobate spre finantare de catre Ministerul Finantelor.
           

Aceasta platforma este disponibila incepand din 14 aprilie 2021, accesand urmatoarele link-uri:

https://mfinante.gov.ro/ro/domenii/ajutorstat

sau https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/descarcare_declaratii


De asemenea, accesand platforma, operatorii economici vor putea consulta Ghidul de utilizare depunere ON – LINE a documentelor necesare obtinerii ajutorului de stat acordat in temeiul H.G. nr. 807/2014.

Prin colectarea tuturor informatiilor referitoare la cererile de acord pentru finantare si de plata, depuse in baza schemei de ajutor de stat, se creeaza o baza de date completa a proiectelor in curs de aprobare, implementare si monitorizare.


Platforma vine in completarea celor doua instrumente prin care Ministerul Finantelor asigura comunicarea permanenta cu mediul de afaceri, respectiv Formular asistenta ajutor de stat si Solicitare intalnire tehnica, prin care operatorii economici pot solicita clarificari cu privire la prevederile legale ale actelor normative de instituire a schemelor de ajutor de stat, la mecanismul de acordare si de plata a ajutorului de stat sau recomandari cu privire la implementarea corecta a proiectului de investitii aprobat.
 

Citeste si: GHID oficial pentru depunerea online a documentelor necesare obtinerii ajutorului de stat


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

A aparut: Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ajutoare de statoperatori economicischema de ajutor


Data aparitiei: 14 Aprilie 2021

Votati articolul "A fost lansata platforma de management si monitorizare a ajutoarelor de stat pentru operatorii economici":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X