email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

A fost lansata platforma de management si monitorizare a ajutoarelor de stat pentru operatorii economici

A fost lansata platforma de management si monitorizare a ajutoarelor de stat pentru operatorii economici
ajutoare de statoperatori economicischema de ajutor

Ministrul Finantelor, Alexandru Nazare, anunta lansarea platformei de management si monitorizare a ajutoarelor de stat pentru operatorii economici. 

In vederea informatizarii si flexibilizarii mecanismelor de implementare a schemelor de ajutor de stat, Ministerul Finantelor anunta lansarea platformei on-line de tip ”monitoring tool”, prin intermediul careia operatorii economici pot transmite toate documentele necesare accesarii unui ajutor de stat in baza H.G. nr.807/2014 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat avand ca obiectiv stimularea investitiilor cu impact major in economie.


"Continuam procesul de digitalizare la nivelul Ministerului de Finante si punem la dispozitia operatorilor economici un instrument on-line de depunere si analiza a documentatiei pentru plata ajutorului de stat. Totodata, platforma va permite o monitorizare eficienta, in timp real, a gradului de implementare prin prisma mentinerii locurilor de munca create si realizarii investitiilor asumate prin proiectele finantate", a declarat Alexandru Nazare, ministrul Finantelor.


            Platforma asigura: 

- transmiterea on-line a documentatiilor aferente cererilor de acord pentru finantare si de plata a ajutorului de stat,
- informatizarea procesului de analiza a documentatiei transmise,
- monitorizarea in timp real a gradului de implementare si de respectare a conditiilor de mentinere a investitiilor si a locurilor de munca aferente proiectelor aprobate spre finantare de catre Ministerul Finantelor.
           

Aceasta platforma este disponibila incepand din 14 aprilie 2021, accesand urmatoarele link-uri:

https://mfinante.gov.ro/ro/domenii/ajutorstat

sau https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/descarcare_declaratii


De asemenea, accesand platforma, operatorii economici vor putea consulta Ghidul de utilizare depunere ON – LINE a documentelor necesare obtinerii ajutorului de stat acordat in temeiul H.G. nr. 807/2014.

Prin colectarea tuturor informatiilor referitoare la cererile de acord pentru finantare si de plata, depuse in baza schemei de ajutor de stat, se creeaza o baza de date completa a proiectelor in curs de aprobare, implementare si monitorizare.


Platforma vine in completarea celor doua instrumente prin care Ministerul Finantelor asigura comunicarea permanenta cu mediul de afaceri, respectiv Formular asistenta ajutor de stat si Solicitare intalnire tehnica, prin care operatorii economici pot solicita clarificari cu privire la prevederile legale ale actelor normative de instituire a schemelor de ajutor de stat, la mecanismul de acordare si de plata a ajutorului de stat sau recomandari cu privire la implementarea corecta a proiectului de investitii aprobat.
 

Citeste si: GHID oficial pentru depunerea online a documentelor necesare obtinerii ajutorului de stat

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ajutoare de statoperatori economicischema de ajutor

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 14 Aprilie 2021


Votati articolul "A fost lansata platforma de management si monitorizare a ajutoarelor de stat pentru operatorii economici":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

II.Obiectele de inventar

Intrebare: Buna ziua
La 8.11.2012 am radiat I.I. pe care am deschis-o doar in iulie 2012, cod CAEN 4711. Am depus la Finante doar declaratia 070 , declaratia 220 nu am depus-o inca. Ce fac cu obiectele de inventar? Pentru ca ele au fost trecute pe cheltuieli in registru de incasari si plati la achizitionare. Si eu acum le am pe stoc trecute pe registrul inventar. Trebuie sa mi le facturez mie si sa tai chitanta de incasare ? Marfa mi-am facturat-o mie deoarece nu mi s-a spus ca trebuie sa o bat pe casa de marcat si am predat memoria fiscala. Pot sa depun declaratia 220 si acum sau trebuie sa astept pana in mai?
Multumesc mult.

Raspuns: Multumesc din suflet pentru ajutor. Pot sa va mai intreb daca trebuie sa facturez catre mine...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 14 Aprilie 2021 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 9 - 1 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X