Contabilul.ro
Un proiect editorial marca Rentrop&Straton -
Liderul informatiilor specializate din Romania
Contabilul.ro
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Altele

Strategie pentru extinderea IMM-urilor pe piata externa

Data actualizarii: 16 Februarie 2011
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ministerul economieiintreprinderi mici si mijlociistrategieinternationalizare

Guvernul isi propune cresterea cu 10% a numarului de firme, de angajati si a exporturilor. La aceasta crestere ar trebui sa se ajunga ca urmare a aplicarii proiectului de strategie privind sectorul IMM-urilor, finalizat de specialistii Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri.

�Prin toate masurile si actiunile, strategia isi propune cresterea numarului de IMM-uri cu 10%, a numarului de salariati din sistem cu 10%, avansul investitiilor cu 15%, a exportului cu 10%. De asemenea, productivitatea va creste cu 5%, iar cresterea contributiei la valoarea adaugata cu 5%�, a afirmat Andreea Paul Vass, consilier al premierului Emil Boc.

In ceea ce priveste obiectivul strategiei care vizeaza extinderea prezentei IMM-urilor pe piata externa, Andreea Paul Vass a precizat ca acest lucru este favorizat de situatia dificila din Egipt si Tunisia, marile corporatii internationale fiind in cautarea de noi distribuitori in domeniul textilelor, incaltamintei, farmaceutic, cablaje si componente auto.

Intr-un seminar organizat de Mediafax, consilierul premierului a opinat ca Inflatia din Romania este determinata atat de lipsa concurentei si de intermediari cat si de cererea care se bazeaza in continuare pe venituri din munca la negru si evaziune fiscala: �Avem nevoie de concurenta si de competitivitate. Din nefericire cand vorbim de inflatia din Romania nimeni nu spune ca ea se bazeaza din pacate pe o concurenta foarte redusa, care nu pune presiune pe pret. Asa se face ca in anumite zone, mai ales in cele legate de productia interna, la legume - unde la cartofi avem inflatie de 6% pe ianuarie 2011 fata de luna anterioara - cresterea preturilor se datoreaza aproape in exclusivitate practicilor de intermediere, pentru ca productia interna acopera in mare parte consumul. Sigur ca perioada iernii justifica cresterea preturilor, dar nu atat de mult�.

Informatii de top de la expertii PortalContabilitate.ro

- cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania -

Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?

Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT - Completeaza formularul de mai jos:

- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la experti

Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.





Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"


X