Atentie, Contabili!
Cititi si descoperiti toate noutatile fiscale care va afecteaza activitatea!
Descarcati gratuit Raportul Special -
"Codul Fiscal: noile Proceduri Contabile modificate in 2014"

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Stiri si analize economice
Arhiva
Aplicarea Ordonantei 30 din 2011 pentru impozite si taxe locale



detalii aici

Cauti un loc de munca?


Calculeaza salarizare
Salariul Dvs.
Persoane in intretinere
Pentru calculul detaliat apasati aici
Firme de contabilitate
IQCONTABILITATE
Bucuresti
Servicii financiar contabile - inregistrari , evid...
Centrul de Contabilitate Brasov
Brasov
Centrul de Contabilitate Brasov ofera servicii de ...
Vezi firme de contabilitate Firme audit
2 SFERO SRL
Cluj Napoca
SFERO SRL este o societate de contabilitate,audit ...
ANDERSSEN CONSULTING GROUP
Bucuresti
Anderssen Consulting este o firma de consultanta c...
Vezi firme de audit Contabili particulari
Cirlan Ruxandra - Expert contabil
Braila
SERVICII PROFESIONALE DE EVIDENTA CONTABILA - In...
3 SFERO SRL
Cluj Napoca
SFERO SRL este o societate de contabilitate,audit ...
Vezi contabili particulari

Contabilul.ro arrow Contabilitate Achizitii materii prime si materiale auxiliare


Achizitii materii prime si materiale auxiliare

Cuvinte cheie: inregistrari contabile, tva, furnizori, materii prime, materiale auxiliare


Inregistrari contabile la intocmirea Notei de receptie si constatare de diferente:

301 Materii prime = 401 Furnizori, cu suma de 500 lei
4426 TVA deductibila = 401 Furnizori, cu suma de 120 lei
3021 Materiale auxiliare = 401 Furnizori, cu suma de 100 lei
4426 TVA deductibila = 401 Furnizori, cu suma de 24 lei

Inregistrari contabile la intocmirea Bonului de consum:

601 Cheltuieli cu materii prime =  301 Materii prime, cu suma de 500 lei

Circulara Contabilului Roman
Circulara Contabilului Roman

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii Institutiilor Publice
Cartea Verde a Contabilitatii Institutiilor Publice

Vezi detalii



6021 Cheltuieli cu materiale auxiliare = 3021 Materiale auxiliare, cu suma de 100 lei.

Presupunem ca aceste doua cheltuieli sunt singurele din aceasta perioada, astfel incat vom evalua lucrarea in curs de executie la valoarea de 600 lei.
Inregistrarea in evidenta contabila:

332 Servicii in curs de executie = 712 Venituri aferente costurilor serviciilor in curs de executie, cu suma de 600 lei.

Ti-a placut acest articol? Trimite-l si prietenilor tai!


Data aparitiei: 17 Mai 2011

Votati articolul "Achizitii materii prime si materiale auxiliare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Achizitionare produse si inregistrare

Intrebare: Buna ziua, Suntem un SRL in domeniul apicol, comercializam produsele apicole(miere). Avem cateva nelamuriri legate de posibilitatea comercializarii si a distribuirii acestora. Pentru achizitionarea de produse spre vanzare de la persoane fizice - ce documente sunt necesare - cum se inregistreaza in contabilitate - este posibila achizitionarea produselor vrac, ambalarea de catre societate? Va multumim.

Raspuns: Va multumesc... citeste tot raspunsul aici


Alte articole referitoare la inregistrari contabile


» Majorare capital social. Cum facem inregistrarile contabile?

» Cesiune si cumparare parti sociale. Ce inregistrari contabile facem?

» Studiu de caz: Inregistrari contabile efectuate pe baza raportului emis de casa de marcat


Contabilitate 45000 de contabili citesc zilnic stirile si modificarile legislative din domeniul CONTABILITATII. Aboneaza-te GRATUIT si vei primi CADOU raportul special "Codul Fiscal: noile Proceduri Contabile modificate in 2014" .

Noi apreciem opinia ta. Adauga comentariul tau acum








  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare



Adauga acest articol in site-ul tau

Alte articole referitoare la tva, furnizori, materii prime, materiale auxiliare,


» Achizitie bunuri de la persoane fizice si obligatii de plata. Cum se face vanzarea si ce tratament TVA se aplica?

» Reducerea TVA si la alte alimente si cumularea pensiei cu salariul. Propuneri noi

» Factura prestari servicii intracomunitare. Cum inregistram factura in ce priveste TVA-ul?

Vezi toate articolele referitoare la tva (2737)

» Avans achitat si cesiune creanta. Cand e obligatorie ajustarea TVA-ului dedus in anii anteriori?

» Ce pasi sunt necesari pentru obtinerea unui certificat digital?

» Achizitie intracomunitara de servicii. Emitere factura cu TVA strain. Cum procedam?

Vezi toate articolele referitoare la furnizori (1121)

» Retur marfa si materia prima. Cum gestionam situatia din punct de vedere contabil si fiscal?

» Marfuri lipsa pe durata transportului. Cum gestionam situatia din punct de vedere contabil si fiscal?

» Inregistrare produse finite cu destinatie targuri si expozitii. Monografie contabila completa

Vezi toate articolele referitoare la materii prime (261)

» Inregistrare produse finite cu destinatie targuri si expozitii. Monografie contabila completa

» Monografie contabila pentru pachete cadou de Paste. Cum procedam?

» Cum intocmiti monografia contabila pentru antrepriza in constructii

Vezi toate articolele referitoare la materiale auxiliare (47)

Alte articole publicate in data de 17 Mai 2011






Top cautari





© 2014 Rentrop & Straton. All rights reserved.
Harta site  |   Contact  |   Termeni si conditii  |   Privacy policy RO  |   Privacy policy EN  |   RSS  



SATI