Atentie, Contabili!
Cititi si descoperiti toate noutatile fiscale care va afecteaza activitatea!
Descarcati gratuit Raportul Special -
"Codul Fiscal: noile Proceduri Contabile modificate in 2014"

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Stiri si analize economice
Arhiva
Aplicarea Ordonantei 30 din 2011 pentru impozite si taxe locale



detalii aici

Cauti un loc de munca?


Calculeaza salarizare
Salariul Dvs.
Persoane in intretinere
Pentru calculul detaliat apasati aici
Firme de contabilitate
ANGEL ACCOUNTING SERVICES SRL
Satu Mare
Societate membra CECCAR, oferim servicii complete ...
1 SFERO SRL
Cluj Napoca
SFERO SRL este o societate de contabilitate,audit ...
Vezi firme de contabilitate Firme audit
2 SFERO SRL
Cluj Napoca
SFERO SRL este o societate de contabilitate,audit ...
ANDERSSEN CONSULTING GROUP
Bucuresti
Anderssen Consulting este o firma de consultanta c...
Vezi firme de audit Contabili particulari
3 SFERO SRL
Cluj Napoca
SFERO SRL este o societate de contabilitate,audit ...
ANDREEA SUCIU
Cluj Napoca
Expert contabil, PFA, ofer seriozitate si profesio...
Vezi contabili particulari

Contabilul.ro arrow Contabilitate Achizitii materii prime si materiale auxiliare


Achizitii materii prime si materiale auxiliare

Cuvinte cheie: inregistrari contabile, tva, furnizori, materii prime, materiale auxiliare

O societate cu obiect de activitate constructii montaj achizitioneaza 5 saci de ciment la pretul fara TVA de 100 lei/sac. Aceeasi societate achizitioneaza si un bidon de 10 litri de amorsa la pretul de 10 lei/litru. Materiile prime sunt receptionate in depozitul societatii si, in aceeasi luna, sunt folosite intr-o lucrare pentru un client.

Inregistrari contabile la intocmirea Notei de receptie si constatare de diferente:

301 Materii prime = 401 Furnizori, cu suma de 500 lei
4426 TVA deductibila = 401 Furnizori, cu suma de 120 lei
3021 Materiale auxiliare = 401 Furnizori, cu suma de 100 lei
4426 TVA deductibila = 401 Furnizori, cu suma de 24 lei

Inregistrari contabile la intocmirea Bonului de consum:

601 Cheltuieli cu materii prime =  301 Materii prime, cu suma de 500 lei
6021 Cheltuieli cu materiale auxiliare = 3021 Materiale auxiliare, cu suma de 100 lei.

Presupunem ca aceste doua cheltuieli sunt singurele din aceasta perioada, astfel incat vom evalua lucrarea in curs de executie la valoarea de 600 lei.
Inregistrarea in evidenta contabila:

332 Servicii in curs de executie = 712 Venituri aferente costurilor serviciilor in curs de executie, cu suma de 600 lei.

Ti-a placut acest articol? Trimite-l si prietenilor tai!


Data aparitiei: 17 Mai 2011

Votati articolul "Achizitii materii prime si materiale auxiliare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Impozit venit

Intrebare: Buna ziua, Pentru achizitia de rumegus de la persoane fizice folosit ca asternut in procesul de crestere a puilor de carne se face stopaj la sursa? Va multumesc mult si va doresc multa sanatate! Georgeta Neamtu

Raspuns: Avand in vedere prevederile art.74 alin.4) din Codul fiscal in cazul contribuabililor care realizeaz... citeste tot raspunsul aici


Alte articole referitoare la inregistrari contabile


» Ce regim aplicam unor sponsorizari care nu sunt facilitati fiscale?

» Cum inregistram si declaram o factura omisa initial?

» Carta drepturilor si obligatiilor contribuabililor pe timpul desfasurarii inspectiei fiscale


Contabilitate 45000 de contabili citesc zilnic stirile si modificarile legislative din domeniul CONTABILITATII. Aboneaza-te GRATUIT si vei primi CADOU raportul special "Codul Fiscal: noile Proceduri Contabile modificate in 2014" .

Noi apreciem opinia ta. Adauga comentariul tau acum








  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare



Adauga acest articol in site-ul tau

Alte articole referitoare la tva, furnizori, materii prime, materiale auxiliare,


» Aspecte contabile de care tinem cont la vanzarea unui teren si a unei cladiri catre asociat unic

» Societate care presteaza servicii unei persoane fizice nerezidente. Ce conditii se impun?

» Declararea contribuabililor inactivi sau reactivati si evidenta acestora. Noutati

Vezi toate articolele referitoare la tva (2684)

» Factura in format electronic si aprobare. Ce retinem cu privire la inregistrarea in evidenta?

» Studiu de caz: Solutii pentru factura discount primita de la FURNIZORI si valorificare stocuri

» Cum facem inregistrarile contabile pentru contractul de luare in chirie a unui spatiu de birouri?

Vezi toate articolele referitoare la furnizori (1106)

» Retur marfa si materia prima. Cum gestionam situatia din punct de vedere contabil si fiscal?

» Marfuri lipsa pe durata transportului. Cum gestionam situatia din punct de vedere contabil si fiscal?

» Inregistrare produse finite cu destinatie targuri si expozitii. Monografie contabila completa

Vezi toate articolele referitoare la materii prime (261)

» Inregistrare produse finite cu destinatie targuri si expozitii. Monografie contabila completa

» Monografie contabila pentru pachete cadou de Paste. Cum procedam?

» Cum intocmiti monografia contabila pentru antrepriza in constructii

Vezi toate articolele referitoare la materiale auxiliare (47)

Alte articole publicate in data de 17 Mai 2011






Top cautari





© 2014 Rentrop & Straton. All rights reserved.
Harta site  |   Contact  |   Termeni si conditii  |   Privacy policy RO  |   Privacy policy EN  |   RSS  



SATI