Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Ce documente sunt obligatorii pentru dovada intrarii unor bunuri in gestiune?

ProceduriInregistrari si Politici Contabiledocument intrare bunurigestiuneNota de intrare


Prin cele ce urmeaza, redam o serie de informatii privind dovada intrarii in gestiune a bunurilor materiale si documentele justificative care insotesc aceasta operatiune contabila.

Nota de intrare receptie si constatare diferente este documentul care atesta intrarea bunurilor in gestiune, (cod 14-3-1a).

Potrivit prevederilor din Anexa nr.2,Norma specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile, la OMFP 3512/2008,  continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:

   - denumirea unitatii;
   - denumirea, numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
   - numarul facturii/avizului de insotire al marfii etc., dupa caz;
   - numarul curent; denumirea bunurilor receptionate; U/M; cantitatea conform documentelor insotitoare; cantitatea receptionata, pretul unitar de achizitie si valoarea, dupa caz;
   - numele, prenumele si semnatura membrilor comisiei de receptie, in conditiile in care se face receptia marfii primite direct de la furnizor sau data primirii in gestiune si semnatura gestionarului in situatia in care apar diferente;
Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Venituri si cheltuieli. Ghidul contabilului corect
Venituri si cheltuieli. Ghidul contabilului corect


   - pretul de vanzare si valoarea la pret de vanzare, dupa caz, pentru unitatile cu amanuntul.
 
Legiutorul a prevazut in mod expres 6 cazuri cand este obligatorie intocmirea NIR -ului, in restul situatiilor acesta fiind optional, in functie de normele interne proprii fiecarei societati. In celelalte situatii, cand legea nu impune NIR,  inregistrarea in contabilitate se face pe baza documentului de livrare (factura, aviz,nota  de transfer, etc.)
 
Iata cele 6 situatii mai jos:

- bunurilor materiale cuprinse intr-o factura sau aviz de insotire a marfii, care fac parte din gestiuni diferite;
- bunurilor materiale primite spre prelucrare, in custodie sau in pastrare;
- bunurilor materiale procurate de la persoane fizice;
- bunurilor materiale care sosesc neinsotite de documente de livrare;
- bunurilor materiale care prezinta diferente la receptie;
- marfurilor intrate in gestiunile la care evidenta se tine la pret de vanzare


Sursa: PortalContabilitate.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ProceduriInregistrari si Politici Contabiledocument intrare bunurigestiuneNota de intrare

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 17 Septembrie 2013


Votati articolul "Ce documente sunt obligatorii pentru dovada intrarii unor bunuri in gestiune?":
Rating:

Nota: 4.5 din 5 din 5 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Declaratii fiscale

Intrebare: Va rog nu mai stiu daca la microintreprinderi se depune declaratia 101 pentru anul 2013, spre rusinea mea asta este. Multumesc.

Raspuns: Nu faceti confuzie! Declaratia 101 se depune doar de catre platitorii de impozit pe profit. In cazul...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 17 Septembrie 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016