Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Ce obligatii avem la inchiderea unui sediu secundar?

memoria fiscalaobligatiiinchiderea unui sediu secundarpunct de lucruFormularul 060

Societatea intentioneaza sa inchida sediul secundar. Care sunt actele pe catre trebuie sa le depuna la administratia financiara? Va fi nevoie si de memoria fiscala?

Pentru desfiintarea punctului de lucru aveti urmatoarele obligatii:

1. Redactarea hotararii adunarii generale sau daca este asociat unic decizia acestuia prin care se doreste inchiderea punctului de lucru

2. Depunerea dosarului la ONRC unde este inregistrat sediul social al societatii.

Astfel, la dosarul de inchidere a unui punct de lucru, sunt necesare urmatoarele documente: certificatul constatator care a fost eliberat de Registrul Comertului pentru autorizarea punctului de lucru, actele societatii comerciale, copie dupa CI asociat/asociati si stampila societatii, Hotararea Adunarii Generale/Decizie Asociat Unic, delegatie si formular de cerere de mentiuni.

3. Pentru inchiderea punctului de lucru la organul fiscal in a carui raza terioriala se afla punctul de lucru se depun urmatoarele documente:

-Formularul 060- Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru sediile secundare in 2 exemplare (cu mentionarea scoaterii din evidenta privind impozitul pe salarii si pe venituri asimilate salariilor)

- hotarare A.G.A./decizie asociat unic cu optiunea contribuabilului de desfiintare a sediului secundar (copie)
- C.U.I. sediu secundar
-certificat constatator de la Registru comertului;

In situatia in care detineti casa de marcat, va trebui sa faceti si demersurile necesare pentru inregistrarea dezinstalarii casei de marcat de la adresa punctului de lucru inchis.in acest sens trebuie sa contactati firma de unde ati achizitionat casa de marcat.


Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii


Termenul de depunere a documentelor privind deschiderea /inchiderea punctului de lucru este de 30 de zile de la data infiintarii sau de la producerea modificarilor, la organul fiscal in a carui raza terioriala se afla punctul de lucru.

Raspuns ofeirt pentru www.portalcontabilitate.ro de Dana Hristu, consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
memoria fiscalaobligatiiinchiderea unui sediu secundarpunct de lucruFormularul 060

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 14 Mai 2015


Votati articolul "Ce obligatii avem la inchiderea unui sediu secundar?":
Rating:

Nota: 4.02 din 5 din 26 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Adaos comercial firma de dulciuri

Intrebare: Daca o firma vinde dulciuri si imi da lunar adaosul comercial total ce inregistrari trebuie sa fac in afara de vanzarea propriu zisa 411=707
Si tva ul colectat? Fac descarcarea 607 = 371 dar la ce suma? Tva ul neexigibil la ce suma?

Raspuns: Avand in vedere prevederile OMFP 3055/2009 cu modificarile si completarile ulterioare in opinia mea...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 14 Mai 2015 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X