email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce obligatii avem la inchiderea unui sediu secundar?

memoria fiscalaobligatiiinchiderea unui sediu secundarpunct de lucruFormularul 060

Societatea intentioneaza sa inchida sediul secundar. Care sunt actele pe catre trebuie sa le depuna la administratia financiara? Va fi nevoie si de memoria fiscala?

Pentru desfiintarea punctului de lucru aveti urmatoarele obligatii:

1. Redactarea hotararii adunarii generale sau daca este asociat unic decizia acestuia prin care se doreste inchiderea punctului de lucru
 
2. Depunerea dosarului la ONRC unde este inregistrat sediul social al societatii.

Astfel, la dosarul de inchidere a unui punct de lucru, sunt necesare urmatoarele documente: certificatul constatator care a fost eliberat de Registrul Comertului pentru autorizarea punctului de lucru, actele societatii comerciale, copie dupa CI asociat/asociati si stampila societatii, Hotararea Adunarii Generale/Decizie Asociat Unic, delegatie si formular de cerere de mentiuni.

3. Pentru inchiderea punctului de lucru la organul fiscal in a carui raza terioriala se afla punctul de lucru se depun urmatoarele documente:

 -Formularul 060- Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru sediile secundare in 2 exemplare (cu mentionarea scoaterii din evidenta privind impozitul pe salarii si pe venituri asimilate salariilor)

- hotarare A.G.A./decizie asociat unic cu optiunea contribuabilului de desfiintare a sediului secundar (copie)
- C.U.I. sediu secundar
-certificat constatator de la Registru comertului;

In situatia in care detineti casa de marcat, va trebui sa faceti si demersurile necesare pentru inregistrarea dezinstalarii casei de marcat de  la adresa punctului de lucru inchis.in acest sens trebuie sa contactati firma de unde ati achizitionat casa de marcat.

Termenul de depunere a documentelor privind deschiderea /inchiderea punctului de lucru este de 30 de zile de la data infiintarii sau de la producerea modificarilor, la organul fiscal in a carui raza terioriala se afla punctul de lucru.

 

Raspuns ofeirt pentru www.portalcontabilitate.ro de Dana Hristu, consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

 


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

PFA 2024. Ce SOLUTII si AVANTAJE mai sunt?


Important: PFA-urile au fost grav lovite de modificarile Codului Fiscal Mai e ceva de facut pentru a fi rentabile?
Legislatia pentru PFA s-a schimbat!

CUM se aplica, CAT ne afecteaza si (mai ales)
CE SOLUTII exista pentru a ne salva?

Afla acum care sunt solutiile ingenioase oferite de expertul Horatiu Sasu parcurgand lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii!
Vei gasi aici explicatii si exemple 100% practice, cu aplicabilitate certa si imediata!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
memoria fiscalaobligatiiinchiderea unui sediu secundarpunct de lucruFormularul 060


Data aparitiei: 07 Mai 2015
Ultima actualizare: 14 Mai 2015

Votati articolul "Ce obligatii avem la inchiderea unui sediu secundar?":
Rating:

Nota: 3.7 din 5 din 48 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X