email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Administrarea fiscala a creantelor sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii

Ordinul 3001/2014contribuabilii mijlociidomiciliul fiscalcreantele fiscalsediile secundareformularul 060


Potrivit prevederilor din Ordinul 3001/2014 pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3.582/2013 privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii, publicat in Monitorul Oficial nr. 733 din 7 octombrie 2014, sediile secundare ale contribuabililor mijlocii sunt administrate de administratiile judetene ale finantelor publice si de Directia generala regionala a finantelor publice Bucuresti, prin Administratia fiscala pentru contribuabilii mijlocii, dupa caz, in a caror raza teritoriala isi are domiciliul fiscal contribuabilul care le-a infiintat . Modificarea a fost facuta in corelatie cu prevederile art. 34 din O.G. nr. 92/2003 republicata, privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.

Aceasta nu presupune pentru contribuabilii in cauza nicio obligatie fiscala declarativa, fiind vorba despre un transfer din oficiu al creantelor fiscale ale acestora, de la Administratia fiscala pentru contribuabilii mijlocii in a caror raza teritoriala sediile secundare isi desfasoara activitatea, care le-a administrat intre 01.01.2014"06.10.2014, la Administratia fiscala pentru contribuabilii mijlocii in a carei raza teritoriala isi are domiciliul fiscal societatea-mama.

Trebuie distins, in cazul sediilor secundare, intre competenta teritoriala pentru administrarea impozitului pe venitul din salarii datorat de acestea si competenta pentru inregistrarea fiscala.

Potrivit art. 34 din Codul de procedura fiscala, in cazul sediilor secundare inregistrate fiscal, potrivit legii (cele cu mai mult de 5 salariati), competenta teritoriala pentru administrarea impozitului pe venitul din salarii datorat de acestea revine organului fiscal competent pentru administrarea obligatiilor datorate de contribuabilul care le-a infiintat, in timp ce competenta pentru inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor (prin formularul 060), revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea.

Ca si pâna la aceasta modificare, declararea impozitului pe veniturile din salarii pentru sediile secundare cu minimum 5 salariati se face de catre societatea-mama, prin declaratia 112, defalcat pe fiecare cod de inregistrare fiscala al sediilor secundare in cauza (se completeaza sectiunea F.2. a formularului 112).

Plata acestui impozit se face in contul unic 20.47.01.01 "Venituri ale bugetului de stat " sume incasate pentru bugetul de stat in contul unic, in curs de distribuire" deschis la trezoreria la care este arondata societatea mama, cu ordin de plata intocmit de societatea mama, distinct pentru fiecare sediu secundar, la codul de identificare fiscala al beneficiarului inscriindu-se codul fiscal al sediului secundar.


Sursa: Finante Publice Brasov

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Ordinul 3001/2014contribuabilii mijlociidomiciliul fiscalcreantele fiscalsediile secundareformularul 060

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 21 Octombrie 2014


Votati articolul "Administrarea fiscala a creantelor sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Vanzare spatiu comercial unei persoane fizice

Intrebare: O societate comerciala a vindut un spatiu comercial unei persoane fizice.Cumparatorul a facut mai multe plati in decurs de o luna,iar pentru fiecare plata in parte vinzatorul a intocmit si factura fara tva.Vor mai urma si alte plati din partea cumparatorului .Acest lucru poate fi considerat ca fiind o vinzare cu plata in rate?Era mai bine daca se intocmea de la inceput factura cu valoarea totala si apoi urmau decontari partiale din partea cumparatorului?

Raspuns: Platile efectuate de catre clientul persoana fizica trebuie sa fie in conformitate cu contractul...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 21 Octombrie 2014 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!

Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 10 - 3 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X