Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Ce documente trebuie sa prezentati obligatoriu in 2017 in cazul unui control inopinat?

control inopinatantifraudadocumente control inopinatdgafcomertdeclaratia de instalarecartea de interventii

Pentru anul curent, cat si pentru 2017, va prezentam care sunt principalele documente solicitate in timpul controlului operativ si inopinat.

1. Documentele care atesta "fiscalizarea" aparatului de marcat electronic si cele in legatura cu obligatiile care revin utilizatorilor de astfel de aparate, cum sunt:

- declaratia de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale;
- cartea de interventii
- registrul special

2. Documente de justificare a incasarilor si de inregistrare operativa a incasarilor si platilor:
- raportul intermediar X din care rezulta totalul vanzarilor pana la momentul controlului;
- alte documente justificative privind incasarile si platile efectuate cum ar fi chitante pentru incasarile mentionate in registrul special in situatiiile in care aparatul de marcat electronic este defect, chitante pentru platile efectuate de la unitatea respectiva si/sau dispozitii de plata/incasare catre casierie pentru alte sume introduse sau extrase din unitate cu diferite justificari, dupa caz, precum si registrul de casa in care aceste documente se inregistreaza;
- documente din care rezulta incasarile prin POS

3. Documente care atesta provenienta marfurilor destinate comercializarii, aflate in unitatea de vanzare a bunurilor si de evidenta gestionara, care pot fi, dupa caz:

- facturi/facturi externe (invoice)
- avize de insotire a marfurilor


Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii

 Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

 Examenul CECCAR 2017 - 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2017 - 100 de Subiecte rezolvate

Vezi detalii



- documente vamale
- borderouri de achizitie
- file din carnetele de comercializare a produselor din sectorul agricol
- note de receptie si constatare diferente
- alte documente de evidenta a stocurilor, adoptate prin proceduri proprii cu privire la conducerea contabilitatii, respectiv prin intermediul politicilor contabile (de exemplu raport de gestiune, balanta analitica a stocurilor, fise de magazie etc.)


Inspectorii antifrauda au derulat in data de 6.12.2016 o actiune de informare la nivel national, in cadrul careia vor distribui materiale informative care detaliaza principalele aspecte urmarite in timpul controalelor operative si inopinate. De asemenea, sunt mentionate atat obligatiile contribuabililor, cat si sanctiunile prevazute de lege in cazul incalcarii prevederilor legale.

Contribuabili specializati in comert cu amanuntul, comert cu ridicata, restaurante si alte activitati de servicii de alimentatie (ex.: baruri, cafenele), hoteluri si alte facilitati de cazare, servicii de infrumusetare vor primi materiale informative.

DGAF acorda o atentie deosebita procesului de informare a contribuabililor in legatura cu activitatea desfasurata, cu drepturile si obligatiile acestora, toate actiunile desfasurate pana in prezent fiind prezentate cu maxima transparenta catre publicul larg, in contextul respectarii prevederilor legale.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 06 Decembrie 2016


Votati articolul "Ce documente trebuie sa prezentati obligatoriu in 2017 in cazul unui control inopinat?":
Rating:

Nota: 3.91 din 5 din 11 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

TVA Vanzare bilete eveniment leadership

Intrebare: Buna ziua,
O societate organizeaza un eveniment leadership,pentru care celor interesati li se emite facture cu TVA.Societatea respectiva La evenimentul respective vin si personae fizice atat din Uniunea Europeana cat si din afara uniunii.Cum intocmeste facturile pentru acestia din punct de vedere al TVA-ului?

Multumesc.

Raspuns: Fiind vorba despre persoane fizice, pentru prestarea de servicii este importanta locatia, deci...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 06 Decembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • 30 mai 2017: termen pentru depunerea situatiilor financiare anuale aferente exercitiului financiar 2016

    • In Monitorul Oficial nr. 86 din 1 februarie 2017, a fost publicat Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 166/25.01.2017, privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare si raportarilor contabile anuale aferente exercitiului financiar 2016.   ...» citeste mai departe aici

  • Anunt oficial ANAF: Modificari de ultima ora ale formularelor 010, 091 si 098

    • Regasiti mai jos cele mai importante modificari efectuate de ANAF in ce priveste formularul 010, formularul 091 si formularul 098.  * Intrucat incepand cu data de 1 ianuarie 2017 in Codul fiscal a fost introdus art.3151 care reglementeaza regimul special pentru agricultori, in situatia in care agricultorul care aplica acest regim realizeaza livrari intracomunitare cu produse agricole, prestari de servicii intracomunitare, achizitii intracomunitare de bunuri, ac...» citeste mai departe aici

  • Ce mijloace de identificare electronica folosim in relatia cu ANAF?

    • Prin Ordinul M.F.P. nr.660/2017, publicat in M.O. nr.368/17.05.2017 s-a aprobat procedura de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre Ministerul Finantelor Publice/ organul fiscal central si persoanele fizice, persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica. Astfel, incepand cu luna iunie 2017, persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica vor putea opta pentru a li se comunica prin mijloace electronice de tr...» citeste mai departe aici

  • ANAF: 30 mai e ultima zi pentru anumite obligatii fiscale

    • Va reamintim ca pana marti, 30 mai, trebuie sa depuneti la unitatile fiscale, dupa caz, documentele precizate mai jos:  - situatiile financiare, pentru anul 2016- se depun de catre societatile comerciale, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, subunitatile fara personalitate juridica din Romania care apartin unor persoane juridice cu sediul in strainatate, cu exceptia subunitatilor de societati rezidente in s...» citeste mai departe aici

  • Schimbare mijloc fix achizitionat in anul 2016. Cum arata monografia contabila?

    • Vom vedea, prin cele de mai jos, cum va proceda o societate care in anul 2016 a achizitionat un mijloc fix si crae in anul 2017 solicita furnizorului schimbarea mijlocului fix cu un alt mijloc fix mai performant din respectiva categorie. Furnizorul face o factura storno pentru valoarea mijocului fix preluat si o factura noua pentru valoarea mijlocului fix nou livrat si se achita doar diferenta de pret. Societatea cumparatoare a inregistrat amortizare pentru mijlocul fix vechi pana in luna sch...» citeste mai departe aici

  • Sponsorizarea in bunuri. Exemplu model monografie contabila si explicatii

    • Va oferim prin cele ce urmeaza atat explicatii esentiale privin tratamentul contabil si fiscal aferent sponsorizarii in bunuri, precum si un model de monografie contabila.  Avem astfel o societate comerciala platitoare de impozit pe profit care a incheiat un contract de sponsorizare in bunuri. Societatea poate sa vanda en-gross si en-detail. Stabilim ce valoare trece pe contractul de sponsorizare, cu mentiunea ca societatea face sponsorizare din bunurile achizitionate pentru vanzare. Ach...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X