Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Globalizarea standardelor de contabilitate si audit. Contabilitatea azi

auditjurisdictiiraportare financiaraauditurilestandardele internationale de audit

Tarile si jurisdictiile din lumea intreaga cer ca situatiile financiare ale entitatilor sa fie intocmite tinand cont de Standardele Internationale de Raportare Financiara. De asemenea, se cere ca auditurile sa fie realizate conform Standardelor Internationale de Audit.

Nevoile clientilor internationali trebuie sa fie indeplinite intr-un context in care afiliatii pot aplica seturi diferite de reguli contabile sau pot respecta standarde diferite de audit. Astfel, firmele de audit trebuie sa cunoasca regulile la nivel international.

"La nivel mondial, numeroase state si jurisdictii impun ca situatiile financiare ale entitatilor sa fie intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara si ca auditurile sa fie realizate conform Standardelor Internationale de Audit. Desi utilizarea IFRS si a ISA nu este obligatorie in tari cum ar fi Statele Unite ale Americii, intr-o economie din ce in ce mai globalizata, numeroase firme de contabilitate trebuie sa poata raspunde necesitatilor clientilor lor care isi desfasoara activitatea si dincolo de granitele statului in care isi au resedinta", informeaza si CECCAR, amintind sursa citata.

Puteti consulta mai multe despre situatia actuala a alinierii la standardele internationale de contabilitate si audit in articolul integral de pe Accounting Today.

Cititi mai multe aici.

Sursa: Accounting Today


Cartea Rosie a Fiscalitatii
Cartea Rosie a Fiscalitatii

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii


 

 

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 22 Decembrie 2016


Votati articolul "Globalizarea standardelor de contabilitate si audit. Contabilitatea azi":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Tip contract

Intrebare: Buna ziua,

Detin o firma care se ocupa cu furnizarea de produse pentru hoteluri si restaurante (suntem distribuitori, nu producem noi produsele). Recent am discutat cu o alta firma de bucatari care isi deschid un studio de gatit si au si o emisiune culinara televizata. Am hotarat sa le oferim produse gen sorturi de bucatarie, uniforme de bucatari etc (personalizate si cu logo-ul nostru) iar ei, in schimbul acestor produse ne vor face reclama atat in cadrul emsiunii culinare, cat si in cadrul studioului de gatit, prin expunerea acestor produse. Problema este ca firma mea nu are profit momentan, este la inceputul activitatii, tocmai de aceea am hotarat sa investim in oferirea acestor produse in scopul promovarii. De aceea, varianta unei sponsorizari cade. La fel si contractul de barter cade, deoarece firma bucatarilor este neplatitoare de TVA, iar noi suntem platitiori, ceea ce ar crea inconveniente pentru noi la momentul facturarii ambelor parti. In codul fiscal am gasit Art. 21, Al.2, litera d: "Cheltuielile de reclama si publicitate efectuate în scopul popularizarii firmei, produselor sau serviciilor, în baza unui contract scris, precum si costurile asociate producerii materialelor necesare pentru difuzarea mesajelor publicitare. Se includ în categoria cheltuielilor de reclama si publicitate si bunurile care se acorda în cadrul unor campanii publicitare ca mostre, pentru încercarea produselor si demonstratii la punctele de vanzare, precum si alte bunuri si servicii acordate cu scopul stimularii vanzarilor. " Inteleg ca aceste cheltuieli le voi putea deduce, dar nu stiu cum facem cu contractul. Ce ma sfatuiti? Ce tip de contract sa incheiem sa fie bine pentru ambele parti?
Multumesc anticipat.


Raspuns: In opinia mea se poate incheia intre parteneri un Contract de prestari servicii de publicitate. In...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 22 Decembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".