Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Cum sa va gasiti locul ideal de munca in contabilitate sau cum sa gasiti colaborari noi

firme de contabilitateloc de muncacolaborariprofesionist contabil

Ofertele de pe piata de contabilitate pot fi limitate in unele perioade din an, iar firmele prefera uneori sa astepte multa vreme pana sa apeleze la servicii de calitate cand vorbim de contabilitate. Este important sa discutam insa din perspectiva profesionistului contabil, analizand si oferind metode eficiente care ajuta fie la gasirea locului ideal de munca, fie la incheierea unor noi colaborari in acest domeniu.

Daca sunteti nemultumiti in prezent fie de salariu, fie de alte conditii de munca, aveti ocazia de a va reorienta catre colaborari in plus sau catre o alta firma. In Romania se infiinteaza in continuare multe sociateti, iar un numar semnificativ de start-up-uri are nevoie de profesionisti contabili care sa sprijine aceste demersuri antreprenoriale.

David Cawley a scris recent pentru Accountants Daily un articol in care prezinta cateva aspecte importante care ne ajuta sa gasim firme noi cu care sa incheiem colaborari sau un loc de munca de la care sa primim beneficiile dorite, de la recunoasterea meritelor pana la un salariu bun.

E adevarat ca procedurile de recrutare devin in companiile cu buget mare din ce in ce mai dure: nu vor fi alesi candidatii care par sa nu poata indeplini, odata angajati, cerintele companiei in cauza. Tocmai de aceea devine cu atat mai important sa fim cat se poate de pregatiti si de increzatori.

Iata cateva sfaturi utile care va pot ajuta fie sa iesiti in evidenta la un interviu, fie sa atrageti colaborari noi, indiferent daca lucrati deja intr-o firma de contabilitate sau ca profesionist independent.

1. Fiti sinceri in legatura cu abilitatile deprinse de-a lungul carierei. Daca stiti ca intr-un domeniu ar mai fi loc de imbunatatiri, incercati sa acumulati cunostinte noi, mai ales daca sunt dintr-o zona care va intereseaza. Cand aplicati pentru un job nou, fiti sigur ca ceea ce stiti corespunde cerintelor exprimate de angajator. Asta nu inseamna sa va subapreciati, ci sa nu va indreptati nepregatit catre un angajator care cauta un anumit set de abilitati si cunostinte. Cautati metode prin care sa deprindeti acele abilitati daca acela este jobul sau domeniul dorit, pentru a fi pregatiti din timp pentru urmatoarea ocazie similara.

2. Actualizati-va periodic profilul online (de pe LinkedIn, Facebook, Google+ etc.) si CV-ul. Includeti noile acreditari si merite obtinute in profesie, participati la cursuri, seminarii si acumulati cat mai multe cunostinte in domeniu. Pe o piata care se confrunta cu modificari, intr-un context economic in continua schimbare, e esential sa fiti la curent nu numai cu noile stiri din domeniu, ci si cu tendintele din domeniul contabil international si din mediul de afaceri. Un CV actualizat va ofera si sansa de a aplica imediat la jobul dorit, imediat ce apare o astfel de oferta. Este ideal ca CV-ul sa includa toate ariile legislative in care aveti experienta si puteti da exemple de studii de caz concrete pe care le-ati solutionat. Includeti in portofoliu sau in CV clientii importanti sau companiile angajatoare.


3. Creati-va un brand personal. Publicitatea inseamna mult si nu trebuie facuta doar in cazul anumitor profesionisti. Nu e domeniu in care sa nu putem beneficia de oportunitatile de crestere a veniturilor pe care le aduce faptul ca ne promovam. Trebuie sa puneti pret pe rolul dumneavoastra de profesionist si sa va creati un profil care sa ii convinga pe potentialii clienti ca dumneavoastra sunteti profesionistul de care au nevoie pentru succesul si bunastarea firmei.


4. Alegeti si proiectele temporare. Nu toti antreprenorii si nu toate firmele incheie contracte pe perioade mai lungi de timp. Nu va temeti sa acceptati proiecte de scurta durata, dar care sunt platite bine. Chiar daca peste 3 luni de zile sau la final de luna se incheie colaborarea, nu stiti niciodata daca nu cumva persoana in cauza va mai avea nevoie de sprijinul dumneavoastra sau daca nu o sa va recomande si altor persoane. In plus, veti castiga experienta in noi domenii si veti creste numarul de contacte si clienti.

5. Demonstrati ca sunteti un profesionist care nu lucreaza doar cu cifrele. Comunicarea eficienta e o abilitate pe care angajatorii pun pret. Conteaza, asadar, cat de bine se face aceasta comunicare in cadrul unui interviu, de exemplu, cand angajatorul isi poate imagina cum se va derula mai departe relatia profesionista si care ar putea fi eventualele obstacole. Multe firme apreciaza abilitatile profesionistilor contabili de a vedea metode de crestere a cifrei de afaceri sau oportunitatile de dezvoltare a business-ului.


Ghid GDPR pentru cabinetele medicale
Ghid GDPR pentru cabinetele medicale

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii



Speram ca aceste informatii va sunt utile si ca va ofera un plus de motivatie si incredere in gasirea unor noi posibilitati de colaborare si de munca. Nu uitati ca zi de zi ne puteti gasi si in Grupul Contabililor din Romania, dar si pe pagina noastra de Facebook!

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
firme de contabilitateloc de muncacolaborariprofesionist contabil

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 06 Aprilie 2017


Votati articolul "Cum sa va gasiti locul ideal de munca in contabilitate sau cum sa gasiti colaborari noi":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Monografie contabila reevaluare

Intrebare: Buna seara,

O societate detine o cladire inregistrata la 2010.

In luna decembrie 2014 este reevaluata pentru prima data(nu exista sold la 105,si nici deprecieri de valoare)
Daca:

1.-In urma reevaluarii,valoarea cladirii creste.
2812=212 amortizare cumulata pana la data reevaluarii
212=105 diferenta dintre valoarea reevaluata si valoarea neta

2.-In urma reevaluarii ,valoarea cladirii scade.
2812=212 amortizare cumulata pana la data reevaluarii
6812=212 diferenta dintre valoarea reevaluata si valoarea neta(nedeductibila)

Va rog sa-mi spuneti,daca este corect.

Va multumesc mult!




Raspuns: In cazul in care cladirea este amortizata partial, iar in urma reevaluarii diferenta neamortizata...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 06 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate

    • Formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate (F4102) este dinsponibil incepand cu data 11 iunie. Acesta este disponibil in format editabil pe site-ul ANAF, sectiunea Servicii online – Declaratii electronice – pozitia 05 Descarcare declaratii.   Poate fi descarcat si de aici: varianta PDF &nda...» citeste mai departe aici

  • Ingrijorator! 28.787 de firme au fost radiate pana la data de 30 aprilie

    • Situatia firmelor din Romania devine ingrijoratoare. In primele 4 luni ale anului 2018 au fost radiate 28.787 firme. Potrivit statisticilor oferite de Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC), numarul firmelor radiate a crescut cu 4,91% in comparatie cu primele 4 luni ale anului 2017.   *Radierea unei firme este modalitatea legala simpla de dizolvare si lichidare a societatii. Dizolvarea persoanei juridice este prima faza a procesului de incetare a exi...» citeste mai departe aici

  • Venituri din arenda realizate in 2018. Obligatiile platitorilor de venit si ale beneficiarilor

    • In materie de impozit pe venit, fata de anul 2017, diferenta consta in cota de impunere de 10% fata de 16% in 2017. Astfel, impozitul pe veniturile din arenda se calculeaza prin retinere la sursa de catre platitorii de venit la momentul platii venitului, prin aplicarea cotei de 10% asupra venitului net, impozitul fiind final. Venitul net din arenda se stabileste la fiecare plata prin deducerea din venitul brut a cheltuielilor determinate prin a...» citeste mai departe aici

  • Monografie contabila privind inregistrarea imobilizarilor corporale

    • Imobilizarile corporale mai sunt denumite si imobilizari materiale sau active corporale fixe. Din categoria acestora fac parte urmatoarele: terenuri, amenajari de terenuri, constructii, masini, utilaje si instalatii de lucru, aparate si instalatii de masurare, control si reglare, mijloace de transport, plantatii, obiecte demobilier, aparatura birotica, avansuri pentru investitii,etc. Daca aveti nelamuriri in ceea ce priveste inregistrarea in contabilitate a imobilizarilor co...» citeste mai departe aici

  • Proiect: diurna neimpozabila ar putea creste la suma de 50 Ron

    • Ministerul Finantelor Publica (MFP) a publicat pe site-ul oficial al institutiei, la rubrica Transparenta Decizionala, un Proiect de Hotarare de Guvern in ceea ce priveste drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii, in cadrul localitatii, in interesul serviciului. Acest proiect de lege prevede aprobarea unei noi hotarari si abrogarea H.G. nr. 1860/2006 privind drep...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X