Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Cum sa va gasiti locul ideal de munca in contabilitate sau cum sa gasiti colaborari noi

firme de contabilitateloc de muncacolaborariprofesionist contabil

Ofertele de pe piata de contabilitate pot fi limitate in unele perioade din an, iar firmele prefera uneori sa astepte multa vreme pana sa apeleze la servicii de calitate cand vorbim de contabilitate. Este important sa discutam insa din perspectiva profesionistului contabil, analizand si oferind metode eficiente care ajuta fie la gasirea locului ideal de munca, fie la incheierea unor noi colaborari in acest domeniu.

Daca sunteti nemultumiti in prezent fie de salariu, fie de alte conditii de munca, aveti ocazia de a va reorienta catre colaborari in plus sau catre o alta firma. In Romania se infiinteaza in continuare multe sociateti, iar un numar semnificativ de start-up-uri are nevoie de profesionisti contabili care sa sprijine aceste demersuri antreprenoriale.

David Cawley a scris recent pentru Accountants Daily un articol in care prezinta cateva aspecte importante care ne ajuta sa gasim firme noi cu care sa incheiem colaborari sau un loc de munca de la care sa primim beneficiile dorite, de la recunoasterea meritelor pana la un salariu bun.

E adevarat ca procedurile de recrutare devin in companiile cu buget mare din ce in ce mai dure: nu vor fi alesi candidatii care par sa nu poata indeplini, odata angajati, cerintele companiei in cauza. Tocmai de aceea devine cu atat mai important sa fim cat se poate de pregatiti si de increzatori.

Iata cateva sfaturi utile care va pot ajuta fie sa iesiti in evidenta la un interviu, fie sa atrageti colaborari noi, indiferent daca lucrati deja intr-o firma de contabilitate sau ca profesionist independent.

1. Fiti sinceri in legatura cu abilitatile deprinse de-a lungul carierei. Daca stiti ca intr-un domeniu ar mai fi loc de imbunatatiri, incercati sa acumulati cunostinte noi, mai ales daca sunt dintr-o zona care va intereseaza. Cand aplicati pentru un job nou, fiti sigur ca ceea ce stiti corespunde cerintelor exprimate de angajator. Asta nu inseamna sa va subapreciati, ci sa nu va indreptati nepregatit catre un angajator care cauta un anumit set de abilitati si cunostinte. Cautati metode prin care sa deprindeti acele abilitati daca acela este jobul sau domeniul dorit, pentru a fi pregatiti din timp pentru urmatoarea ocazie similara.

2. Actualizati-va periodic profilul online (de pe LinkedIn, Facebook, Google+ etc.) si CV-ul. Includeti noile acreditari si merite obtinute in profesie, participati la cursuri, seminarii si acumulati cat mai multe cunostinte in domeniu. Pe o piata care se confrunta cu modificari, intr-un context economic in continua schimbare, e esential sa fiti la curent nu numai cu noile stiri din domeniu, ci si cu tendintele din domeniul contabil international si din mediul de afaceri. Un CV actualizat va ofera si sansa de a aplica imediat la jobul dorit, imediat ce apare o astfel de oferta. Este ideal ca CV-ul sa includa toate ariile legislative in care aveti experienta si puteti da exemple de studii de caz concrete pe care le-ati solutionat. Includeti in portofoliu sau in CV clientii importanti sau companiile angajatoare.


3. Creati-va un brand personal. Publicitatea inseamna mult si nu trebuie facuta doar in cazul anumitor profesionisti. Nu e domeniu in care sa nu putem beneficia de oportunitatile de crestere a veniturilor pe care le aduce faptul ca ne promovam. Trebuie sa puneti pret pe rolul dumneavoastra de profesionist si sa va creati un profil care sa ii convinga pe potentialii clienti ca dumneavoastra sunteti profesionistul de care au nevoie pentru succesul si bunastarea firmei.


4. Alegeti si proiectele temporare. Nu toti antreprenorii si nu toate firmele incheie contracte pe perioade mai lungi de timp. Nu va temeti sa acceptati proiecte de scurta durata, dar care sunt platite bine. Chiar daca peste 3 luni de zile sau la final de luna se incheie colaborarea, nu stiti niciodata daca nu cumva persoana in cauza va mai avea nevoie de sprijinul dumneavoastra sau daca nu o sa va recomande si altor persoane. In plus, veti castiga experienta in noi domenii si veti creste numarul de contacte si clienti.

5. Demonstrati ca sunteti un profesionist care nu lucreaza doar cu cifrele. Comunicarea eficienta e o abilitate pe care angajatorii pun pret. Conteaza, asadar, cat de bine se face aceasta comunicare in cadrul unui interviu, de exemplu, cand angajatorul isi poate imagina cum se va derula mai departe relatia profesionista si care ar putea fi eventualele obstacole. Multe firme apreciaza abilitatile profesionistilor contabili de a vedea metode de crestere a cifrei de afaceri sau oportunitatile de dezvoltare a business-ului.


Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari
Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii



Speram ca aceste informatii va sunt utile si ca va ofera un plus de motivatie si incredere in gasirea unor noi posibilitati de colaborare si de munca. Nu uitati ca zi de zi ne puteti gasi si in Grupul Contabililor din Romania, dar si pe pagina noastra de Facebook!

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
firme de contabilitateloc de muncacolaborariprofesionist contabil

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 06 Aprilie 2017


Votati articolul "Cum sa va gasiti locul ideal de munca in contabilitate sau cum sa gasiti colaborari noi":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Scutire impozit asupra profitului reinvestit

Intrebare: Buna ziua,

Pentru contractele de leasing financiar incheiate dupa data de 01.07.2014 care este valoarea echipamentului pentru care se aplica scutirea de impozit asupra profitului reinvestit si cand se considera data punerii in functiune a acestui echipament.?

Va multumesc
Georgeta Neamtu

Raspuns: Pentru perioada 1 iulie 2014 - 31 decembrie 2014, in aplicarea facilitatii se ia in considerare...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 06 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Cedare autoturisme – atentie la valoarea deductibila la calculul impozitului pe profit

    • Pentru mijloacele de transport de persoane care au cel mult 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, din categoria M1, astfel cum sunt definite in Reglementarile privind omologarea de tip si eliberarea cartii de identitate a vehiculelor rutiere, precum si omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, ...» citeste mai departe aici

  • Split TVA. Cum se face transferul sumelor din contul de TVA?

    • Dezbatem mai jos un studiu de caz ce are ca tema principala procedura prin care se face transferul sumelor din contul de TVA. Pentru a clarifica situatia, luam drept exemplu o societate care aplica split TVA si care deschide cont special de TVA. Pana sa incaseze de la clienti, firma alimenteaza contul cu 5.000 lei pentru plata TVA...» citeste mai departe aici

  • Achizitii de bunuri de la furnizori din Uniunea Europeana – achizitie intracomunitara sau import?

    • In vederea stabilirii obligatiilor in materie de TVA, incadrarea achizitiilor de bunuri efectuate de la parteneri din Uniunea Europeana se efectueaza in functie de ”traseul marfurilor” si nu de statul in care este stabilit furnizorul, cum este in cazul serviciilor. O achizitie de bunuri de la un furnizor stabilit in Uniunea Europeana, avand un cod valid de TVA in statul membru in care este stabilit, nu reprezinta o achizitie intracomunitara daca bunurile nu sunt transportate dintr...» citeste mai departe aici

  • Registrul Comertului si-a schimbat programul de lucru pentru urmatoarele doua saptamani

    • Ca urmare a recuperarii datelor 16 si 17 august 2018 stabilite ca fiind zile libere pentru salariatii din sectorul public prin HG nr. 595/2018, Registrul Comertului va fi deschis in urmatoarele doua zile de sambata, adica in zilele de 25 august si de 1 septembrie. Potrivit unui anunt facut pe site-ul institutiei, programul de lucru cu publicul al Ofic...» citeste mai departe aici

  • Firme nou infiintate: 2017 vs. 2018

    • In perioada 1.01-30.06.2018 numarul de firme noi infiintate a fost de 71.473,  cu 9.81% mai mic fata de aceeasi perioada a anului 2017, conform informatiilor oficiale ale Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC). Raportat la aceeasi perioada (1.01-30.06.2017), in anul 2017, numarul firmelor nou infiintate s-a aflat pe un trend ascendent, ajungand la 79.251,  crescand cu 31,23% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2016....» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X