Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Cum sa va gasiti locul ideal de munca in contabilitate sau cum sa gasiti colaborari noi

firme de contabilitateloc de muncacolaborariprofesionist contabil

Ofertele de pe piata de contabilitate pot fi limitate in unele perioade din an, iar firmele prefera uneori sa astepte multa vreme pana sa apeleze la servicii de calitate cand vorbim de contabilitate. Este important sa discutam insa din perspectiva profesionistului contabil, analizand si oferind metode eficiente care ajuta fie la gasirea locului ideal de munca, fie la incheierea unor noi colaborari in acest domeniu.

Daca sunteti nemultumiti in prezent fie de salariu, fie de alte conditii de munca, aveti ocazia de a va reorienta catre colaborari in plus sau catre o alta firma. In Romania se infiinteaza in continuare multe sociateti, iar un numar semnificativ de start-up-uri are nevoie de profesionisti contabili care sa sprijine aceste demersuri antreprenoriale.

David Cawley a scris recent pentru Accountants Daily un articol in care prezinta cateva aspecte importante care ne ajuta sa gasim firme noi cu care sa incheiem colaborari sau un loc de munca de la care sa primim beneficiile dorite, de la recunoasterea meritelor pana la un salariu bun.

E adevarat ca procedurile de recrutare devin in companiile cu buget mare din ce in ce mai dure: nu vor fi alesi candidatii care par sa nu poata indeplini, odata angajati, cerintele companiei in cauza. Tocmai de aceea devine cu atat mai important sa fim cat se poate de pregatiti si de increzatori.

Iata cateva sfaturi utile care va pot ajuta fie sa iesiti in evidenta la un interviu, fie sa atrageti colaborari noi, indiferent daca lucrati deja intr-o firma de contabilitate sau ca profesionist independent.

1. Fiti sinceri in legatura cu abilitatile deprinse de-a lungul carierei. Daca stiti ca intr-un domeniu ar mai fi loc de imbunatatiri, incercati sa acumulati cunostinte noi, mai ales daca sunt dintr-o zona care va intereseaza. Cand aplicati pentru un job nou, fiti sigur ca ceea ce stiti corespunde cerintelor exprimate de angajator. Asta nu inseamna sa va subapreciati, ci sa nu va indreptati nepregatit catre un angajator care cauta un anumit set de abilitati si cunostinte. Cautati metode prin care sa deprindeti acele abilitati daca acela este jobul sau domeniul dorit, pentru a fi pregatiti din timp pentru urmatoarea ocazie similara.

2. Actualizati-va periodic profilul online (de pe LinkedIn, Facebook, Google+ etc.) si CV-ul. Includeti noile acreditari si merite obtinute in profesie, participati la cursuri, seminarii si acumulati cat mai multe cunostinte in domeniu. Pe o piata care se confrunta cu modificari, intr-un context economic in continua schimbare, e esential sa fiti la curent nu numai cu noile stiri din domeniu, ci si cu tendintele din domeniul contabil international si din mediul de afaceri. Un CV actualizat va ofera si sansa de a aplica imediat la jobul dorit, imediat ce apare o astfel de oferta. Este ideal ca CV-ul sa includa toate ariile legislative in care aveti experienta si puteti da exemple de studii de caz concrete pe care le-ati solutionat. Includeti in portofoliu sau in CV clientii importanti sau companiile angajatoare.


3. Creati-va un brand personal. Publicitatea inseamna mult si nu trebuie facuta doar in cazul anumitor profesionisti. Nu e domeniu in care sa nu putem beneficia de oportunitatile de crestere a veniturilor pe care le aduce faptul ca ne promovam. Trebuie sa puneti pret pe rolul dumneavoastra de profesionist si sa va creati un profil care sa ii convinga pe potentialii clienti ca dumneavoastra sunteti profesionistul de care au nevoie pentru succesul si bunastarea firmei.


4. Alegeti si proiectele temporare. Nu toti antreprenorii si nu toate firmele incheie contracte pe perioade mai lungi de timp. Nu va temeti sa acceptati proiecte de scurta durata, dar care sunt platite bine. Chiar daca peste 3 luni de zile sau la final de luna se incheie colaborarea, nu stiti niciodata daca nu cumva persoana in cauza va mai avea nevoie de sprijinul dumneavoastra sau daca nu o sa va recomande si altor persoane. In plus, veti castiga experienta in noi domenii si veti creste numarul de contacte si clienti.

5. Demonstrati ca sunteti un profesionist care nu lucreaza doar cu cifrele. Comunicarea eficienta e o abilitate pe care angajatorii pun pret. Conteaza, asadar, cat de bine se face aceasta comunicare in cadrul unui interviu, de exemplu, cand angajatorul isi poate imagina cum se va derula mai departe relatia profesionista si care ar putea fi eventualele obstacole. Multe firme apreciaza abilitatile profesionistilor contabili de a vedea metode de crestere a cifrei de afaceri sau oportunitatile de dezvoltare a business-ului.


Fisa sintetica pe platitor
Fisa sintetica pe platitor

Vezi detalii

Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda

Vezi detalii

Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic

Vezi detalii



Speram ca aceste informatii va sunt utile si ca va ofera un plus de motivatie si incredere in gasirea unor noi posibilitati de colaborare si de munca. Nu uitati ca zi de zi ne puteti gasi si in Grupul Contabililor din Romania, dar si pe pagina noastra de Facebook!

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 06 Aprilie 2017


Votati articolul "Cum sa va gasiti locul ideal de munca in contabilitate sau cum sa gasiti colaborari noi":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Care este prejudiciul: valoarea contractului sau diferenţa de bani ?

Intrebare: Bună ziua !

Vă rog mult de tot să mă ajutaţi şi să mă lămuriţi cu privire la următoarea situaţie:

- în anii anteriori s-au făcut achiziţii de bunuri culturale
- acum, în Dosarul penal în care se pune problema legalităţii
achiziţiilor şi a plăţilor respective,
s-a descoperit că s-au întocmit documente privind achiziţiile făcute
( de ex.: Contracte de vânzare-cumpărare bunuri culturale,
Acte de evaluare şi Procese-verbale de negociere, recepţii, plăţi, etc )
şi în zile în care salariaţi care au semnat nu au fost prezenţi la serviciu
( au fost în CO, CM, CFP sau au fost zile nelucrătoare ).
La Expertiza grafologică s-a descoperit că
unele semnături au fost falsificate.
Salariaţii se tem, iar unii salariaţi au spus că
îşi recunosc semnătura,
chiar în condiţiile arătate mai sus.

Vă rog foarte mult să îmi spuneţi:
1 - acele documente sunt valabile juridic sau nu ?
2 - care este prejudiciul ?
- valoarea contractului, dacă se vor considera că
documentele nu sunt valabile juridic ?
sau diferenţa de bani, dintre supraevaluarea bunurilor şi valoarea reală ?


Raspuns: Actele incheiate sunt valabile juridic, doar ca diferenta intre pretul platit si cel evaluat este...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 06 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Clarificari ANAF: CAS si CASS datorate de ANGAJATORI pentru contractele individuale de munca cumulate

    • Ca regula generala pentru persoanele juridice si fizice care au calitatea de angajatori - baza lunara de calcul pentru CAS si CASS o reprezinta suma castigurilor brute realizate de persoanele fizice care obtin venituri din salarii sau asimilate salariilor asupra carora se datoreaza contributia individuala. (art. 140 alin. 1, art. 158 alin. 1 din Codul fiscal). Exceptie: In cazul castigului lunar brut realizat in baza unui contract individual de munca cu norma intrea...» citeste mai departe aici

  • Ministrul de finante considera ca datele financiare ale bancilor care nu ar fi platit impozit pe profit reprezinta secret fiscal

    • Ministrul Finantelor, Ionut Misa, a afirmat, marti, ca datele financiare ale bancilor care nu ar fi platit impozit pe profit se incadreaza la "secret fiscal" si ca acestea vor fi furnizate membrilor Comisiilor parlamentare de specialitate sub mentiunea "pastrarii secretului fiscal". "Legislatia astazi prevede ca acest tip de informatii se incadreaza la secretul fiscal, indiscutabil dumneavoastra ca membri ai comisiei aveti dreptul si aveti acces la aceste in...» citeste mai departe aici

  • Platile anticipate Trim. III 2017 au termen la 25 septembrie

    • Va informam ca luni, 25 septembrie 2017 este termenul limita pentru platile anticipate aferente trimestrului III 2017.   Data de 25 septembrie 2017 constituie termen pentru platile anticipate aferente trimestrului III 2017 cu titlu de impozit pe venit, contributii de asigurari sociale si contributii de asigurari sociale de sanatate in cazul contribuabililor care realizeaza venituri din activitati independente si din cedarea folosintei bunurilor. Plata impozitului ...» citeste mai departe aici

  • Clienti incerti. Care este regimul fiscal care se aplica?

    • In analiza urmatoare, o societate are creante neincasate de la o societate din grup (USA). Administratorul a dispus scoaterea lor din evidenta. Vom vedea care este tratamentul fiscal din punct de vederepdv al cheltuielii si al TVA in cazurile in care: 1. exista o hotarare cu falimentul societatii din USA 2. nu exista o hotarare cu falimentul societatii din USA. Iata raspunsul specialistului: La pct.328 din  OMFP 1802/2014 privi...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".