email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum pot firmele sa minimizeze costurile si sa isi eficientizeze activitatea

Cum pot firmele sa minimizeze costurile si sa isi eficientizeze activitatea
casa de marcatcosturiexternalizarebeneficiiautomatizarestrategiepromovare

Reducerea costurilor si eficientizarea activitatii reprezinta factori cheie in cadrul unei afaceri, care au impact direct asupra nivelului de productivitate si, implicit, asupra profitului. Asadar, acest proces economic, de reducere a costurilor, poate fi o decizie oportuna, care poate duce la dezvoltarea unei firme. Totusi, in prealabil, se impune o strategie de business coerenta, care sa nu afecteze businessul pe termen lung. 


Externalizarea serviciilor


Externalizarea serviciilor reprezinta o decizie pragmatica pe care o pot lua firmele atunci cand isi doresc sa reduca din costuri si sa isi eficientizeze activitatea. Totusi, aceasta hotarare trebuie sa aiba la baza o analiza detaliata cu privire la modul in care poate fi implementata, pentru a nu afecta obiectivele businessului. Drept urmare, odata ce procesul de externalizare este pus in aplicare, costurile se reduc datorita faptului ca afacerea respectiva contracteaza o echipa de specialisti intr-un anumit domeniu. Deci, angajatorul nu mai este obligat sa angajeze personal suplimentar, pe care sa il instruiasca si caruia sa ii plateasca salariu sau sa ii ofere anumite beneficii. In plus, antreprenorii vor primi rapoarte lunare cu privire la serviciile de externalizare, iar astfel, vor putea sa isi adapteze strategia de business, in functie de rezultatele obtinute.  


Beneficiile aduse de automatizarea proceselor


Indiferent de domeniul de activitate al unei firme si de serviciile oferite, automatizarea proceselor de business are un rol benefic pentru orice tip de afacere. Cu ajutorul tehnologiei, pe termen lung, se fac economii atat de timp, cat si de bani. De exemplu, printr-o conectare casa de marcat la ANAF, se transmit automat informatii despre fiecare vanzare in parte. Astfel, firmele nu vor mai trebui sa depuna, luna de luna, declaratii si rapoarte fiscale. Asadar, activitatea se va eficientiza, iar angajatii care, in trecut, se ocupau de intocmirea acelor declaratii si rapoarte, pot prelua alte sarcini de lucru. 


Renuntarea la sediu 


Renuntarea definitiva la sediul companiei sau gasirea unui spatiu mai mic, cu o chirie redusa, reduce drastic din costuri si poate duce la cresterea productivitatii. Mai precis, in functie de domeniul de activitate al unei firme, antreprenorii pot lua decizia de a isi incuraja angajatii sa lucreze de acasa, pentru a reduce din costuri. Astfel, personalul va da randament imbunatatit, datorita faptului ca va lucra dintr-un mediu placut si relaxant, iar angajatorul nu va mai fi nevoit sa achite anumite facturi, precum cele la gaze si curent, sau va renunta la serviciile de mentenanta, de telefonie, curatenie si paza. Asadar, aceasta decizie poate veni cu avantaje pentru ambele parti. 


Reexaminarea strategiei de promovare 


Un alt aspect demn de luat in considerare, cand vine vorba de reducerea costurilor, il reprezinta bugetul acordat pentru promovare, cu precadere catre marketing si publicitate. In consecinta, firmele isi pot reexamina strategia de promovare si sa isi faca un plan cu ajutorul caruia sa isi promoveze serviciile sau produsele prin intermediul unor metode care sa nu destabilizeze bugetul. Asadar, in loc sa incerce sa atraga un public care nu va produce nicio vanzare, obiectivul antreprenorilor ar putea fi fidelizarea actualilor clienti sau atragerea celor care se arata interesati de produsele si serviciile afacerii lor. 

Acestea sunt doar cateva dintre aspectele pe care firmele le-ar putea lua in considerare, cand isi doresc o activitate eficientizata si, evident, un profit mai mare. De asemenea, antreprenorii trebuie sa mai tina cont si de gestionarea cheltuielilor, mai precis, sa renunte la cele neesentiale (cum ar fi reducerea numarului de angajati, taierea anumitor beneficii, precum voucherele de vacanta, decontarea transportului sau chiar maririle salariale), acolo unde este cazul. Totusi, inainte de a se lua orice decizie economica, trebuie analizate si riscurile aferente. 

Sursa foto: Shutterstock.com


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Cum sa „citesti” si sa interpretezi perfect o balanta contabila?


Ghidul practic Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz vine in ajutorul dvs. pentru a va scapa de:

• erori de inregistrare aducatoare de amenzi usturatoare din partea inspectorilor veniti in control
• lipsa de cunostinte temeinice din domenii conexe
• lipsa de experienta in lucrul cu conturile, mai ales cand acestea sunt noi, renumerotate ori abrogate!
• incapacitatea de a lua masuri profitabile prin ajustarea balantei pentru profit maxim
• riscul incalcarii legislatiei in vigoare.

Simplifica-ti si securizeaza-ti munca!

...vezi AICI lista completa >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
casa de marcatcosturiexternalizarebeneficiiautomatizarestrategiepromovare


Data aparitiei: 18 Octombrie 2021

Votati articolul "Cum pot firmele sa minimizeze costurile si sa isi eficientizeze activitatea":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X