1. Obtineti un certificat calificat de semn�tur� electronic� conform Legii 455/2001. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditati, este stabilita si publicata de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale pe site-ul www.mcsi.ro
2. Instalati programul Adobe Reader 8.2.
3. Descarcati documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completati-l, transmiteti-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiti-l semnat de acesta, apoi transmiteti-l prin portal la ANAF (modulul Declaratii electronice, optiunea Inregistrare certificate calificate).
4. Listati, semnati si stampilati cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica (formularul 150).
5. Privind imputernicirea de la contribuabil: in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezinta documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Daca exista calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul, in original si copie, care atesta aceasta calitate (acest document poate fi Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale);
6. Prezentati documentele la orice unitate fiscala (imputernicirea, actul de identitate, formularul 150).

Agenda Fiscala a Contabilului 2025

Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Cartea Verde a Contabilitatii
7. Asteptati primirea pe e-mail a dreptului de utilizare a serviciului.