email
MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Dotare cu casa de marcat pentru un PFA. Ce obligatii fiscale apar?

Taxe si ImpozitePFAcasa de marcatOUG 28/1999facturi

Vom stabili mai jos daca in cazul in care un PFA este obligat sa detina casa de marcat fiscala in conditiile in care vinde ocazional catre persoane fizice, pe baza de factura si chitanta, suine si bovine, activitatea PFA-ului fiind cea de crestere a animalelor.

Solutia consultantului:

Operatorii economici care efectueaza livrari de bunuri cu amanuntul si prestari de servicii direct catre populatie sunt obligati sa emita bonuri fiscale cu aparate de marcat electronice fiscale, art. 1 alin. (1)  din OUG  28/1999.

Potrivit prevederilor art. 4 din Normele metodologice de aplicare a OUG  28/1999, in sensul ordonantei de urgenta, prin livrari de bunuri cu amanuntul si prestari de servicii direct catre populatie se intelege acele activitati desfasurate cu caracter permanent. Nu intra in aceasta categorie eventualele livrari de bunuri si prestari de servicii direct catre persoane fizice efectuate intamplator de catre agentii economici, altii decat comerciantii cu amanuntul.

In concluzie, daca PFA nu desfasoara activitate de comert cu amanuntul , iar vanzarea catre persoane  fizice  este intamplatoare, ( nu are caracter permanent)  apreciez ca nu aveti obligatia dotarii cu casa de marcat, nefiind incalcate prevederile OUG  28/1999.


de Mihaela Pascu

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Taxe si ImpozitePFAcasa de marcatOUG 28/1999facturi

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 27 Iunie 2013


Votati articolul "Dotare cu casa de marcat pentru un PFA. Ce obligatii fiscale apar?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

010 depus gresit pentru trecerea la depunerea decl 112 trimestrial

Intrebare: Buna seara. Am depus un 010 gresit sau cel putin asa cred. La o firma care are un angajat, dar a depasit 100000 de euro cifra de afaceri am bifat ca trece la trimestru cu depunerea decl 112. E ceva grav?

Raspuns: Deci daca depun in continuare 112 pana in data de 25 a fiecarei luni e ok, nu sunt probleme cu...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 27 Iunie 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 6 - 1 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2020 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X