email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce obligatii avem la inchiderea unui sediu secundar?

memoria fiscalaobligatiiinchiderea unui sediu secundarpunct de lucruFormularul 060

Societatea intentioneaza sa inchida sediul secundar. Care sunt actele pe catre trebuie sa le depuna la administratia financiara? Va fi nevoie si de memoria fiscala?

Pentru desfiintarea punctului de lucru aveti urmatoarele obligatii:

1. Redactarea hotararii adunarii generale sau daca este asociat unic decizia acestuia prin care se doreste inchiderea punctului de lucru
 
2. Depunerea dosarului la ONRC unde este inregistrat sediul social al societatii.

Astfel, la dosarul de inchidere a unui punct de lucru, sunt necesare urmatoarele documente: certificatul constatator care a fost eliberat de Registrul Comertului pentru autorizarea punctului de lucru, actele societatii comerciale, copie dupa CI asociat/asociati si stampila societatii, Hotararea Adunarii Generale/Decizie Asociat Unic, delegatie si formular de cerere de mentiuni.

3. Pentru inchiderea punctului de lucru la organul fiscal in a carui raza terioriala se afla punctul de lucru se depun urmatoarele documente:

 -Formularul 060- Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru sediile secundare in 2 exemplare (cu mentionarea scoaterii din evidenta privind impozitul pe salarii si pe venituri asimilate salariilor)

- hotarare A.G.A./decizie asociat unic cu optiunea contribuabilului de desfiintare a sediului secundar (copie)
- C.U.I. sediu secundar
-certificat constatator de la Registru comertului;

In situatia in care detineti casa de marcat, va trebui sa faceti si demersurile necesare pentru inregistrarea dezinstalarii casei de marcat de  la adresa punctului de lucru inchis.in acest sens trebuie sa contactati firma de unde ati achizitionat casa de marcat.

Termenul de depunere a documentelor privind deschiderea /inchiderea punctului de lucru este de 30 de zile de la data infiintarii sau de la producerea modificarilor, la organul fiscal in a carui raza terioriala se afla punctul de lucru.

 

Raspuns ofeirt pentru www.portalcontabilitate.ro de Dana Hristu, consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

 

de Contabilul.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
memoria fiscalaobligatiiinchiderea unui sediu secundarpunct de lucruFormularul 060

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 14 Mai 2015


Votati articolul "Ce obligatii avem la inchiderea unui sediu secundar?":
Rating:

Nota: 3.78 din 5 din 47 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Semnatura electronica

Intrebare: Buna ziua, va rog mult sa ma ajutati in legatura cu semnatura electronica. Firma este inregistrata anul acesta in luna martie, este neplatitoare de TVA si nu are angajati. Doamna contabila care am avut-o pana acum 2 luni mi-a spus ca are semnatura electronica pentru firma in cauza,dar eu acum nu mai sunt la ea, ce ar trebui sa fac in cazul de fata si daca am nevoie de semnatura electronica si pentru ce. Am inteles ca pana in data de 25 oct ar fii nevoie de semnatura electronica pentru depunera declaratiei de impozit, este adevarat.
Va multumesc anticipat


Raspuns: Completati formularul 151- Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 14 Mai 2015 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 7 + 5 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X