Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Bilant de lichidare. Care e termenul de depunere si pentru ce perioada se depune bilantul de lichidare pe zero?

bilantul de lichidarezerodepunereasociatul unicdizolvaretermenul limita

Prin cele ce urmeaza, propunem urmatoarea situatie:

In cazul in care:
-Decizia asociatului unic de intrare a unui SRL in procedura de divizare si lichidare simultana voluntara are data de 30.12.2014
-Rezolutia pronuntata de Oficiul Registrului Comertului prin care admite cererea de inregistrare, dispune inscrierea in registrul comertului a mentiunilor cu privire la dizolvare si lichidare si dispune publicarea in Monitorul Oficial a deciziei asociatului unic a fost eliberata la 14.01.2015
-Data publicarii in Monitorul Oficial 20.01.2015

Stabilim care este termenul limita si pentru ce perioada se depune bilantul de lichidare pe zero care se depune in etapa a doua de radiere a societatii in cazul prezentat mai sus?

Situatia financiara de lichidare si de repartizare a activului aprobata de asociati/membri, certificata de catre persoanele autorizate, trebuie publicata pe pagina de internet a ONRC sau in Monitorul Oficial cu minimum 15 zile, respectiv 30 de zile (pentru SA si SCA) inainte de depunerea cererii de radiere.

La depunerea cererii de radiere se depune si situatia financiara de lichidare si de repartizare a activului aprobata de asociati, certificata de catre persoanele autorizate, potrivit legii (copie) si dovada publicarii acesteia pe pagina de internet a ONRC sau in Monitorul Oficial cu minimum 15 zile, respectiv 30 de zile (pentru SA si SCA) inainte de depunerea cererii. Confirmarea publicarii se efectueaza de ORCT.

Raspuns oferit de specialistii www.portalcontabilitate.ro


Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii

Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator

Vezi detalii



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
bilantul de lichidarezerodepunereasociatul unicdizolvaretermenul limita

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 09 Martie 2015


Votati articolul "Bilant de lichidare. Care e termenul de depunere si pentru ce perioada se depune bilantul de lichidare pe zero?":
Rating:

Nota: 2.82 din 5 din 17 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Lege arhivare si pastrare doumente pfa

Intrebare: care este legea care prevede cat timp trebuie pastrate documentele la pfa si cum trebuie arhivate acestea? trebuie sa existe un registru de evidenta al arhivei, chiar daca aceasta este facuta de administratorul firmei la sediul fiscal?

Raspuns: Nu exista un tipizat. Trebuie sa aveti in vedere documentele arhivate, perioada, persoanele care...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 09 Martie 2015 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Cedare autoturisme – atentie la valoarea deductibila la calculul impozitului pe profit

    • Pentru mijloacele de transport de persoane care au cel mult 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, din categoria M1, astfel cum sunt definite in Reglementarile privind omologarea de tip si eliberarea cartii de identitate a vehiculelor rutiere, precum si omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, ...» citeste mai departe aici

  • Split TVA. Cum se face transferul sumelor din contul de TVA?

    • Dezbatem mai jos un studiu de caz ce are ca tema principala procedura prin care se face transferul sumelor din contul de TVA. Pentru a clarifica situatia, luam drept exemplu o societate care aplica split TVA si care deschide cont special de TVA. Pana sa incaseze de la clienti, firma alimenteaza contul cu 5.000 lei pentru plata TVA...» citeste mai departe aici

  • Achizitii de bunuri de la furnizori din Uniunea Europeana – achizitie intracomunitara sau import?

    • In vederea stabilirii obligatiilor in materie de TVA, incadrarea achizitiilor de bunuri efectuate de la parteneri din Uniunea Europeana se efectueaza in functie de ”traseul marfurilor” si nu de statul in care este stabilit furnizorul, cum este in cazul serviciilor. O achizitie de bunuri de la un furnizor stabilit in Uniunea Europeana, avand un cod valid de TVA in statul membru in care este stabilit, nu reprezinta o achizitie intracomunitara daca bunurile nu sunt transportate dintr...» citeste mai departe aici

  • Registrul Comertului si-a schimbat programul de lucru pentru urmatoarele doua saptamani

    • Ca urmare a recuperarii datelor 16 si 17 august 2018 stabilite ca fiind zile libere pentru salariatii din sectorul public prin HG nr. 595/2018, Registrul Comertului va fi deschis in urmatoarele doua zile de sambata, adica in zilele de 25 august si de 1 septembrie. Potrivit unui anunt facut pe site-ul institutiei, programul de lucru cu publicul al Ofic...» citeste mai departe aici

  • Firme nou infiintate: 2017 vs. 2018

    • In perioada 1.01-30.06.2018 numarul de firme noi infiintate a fost de 71.473,  cu 9.81% mai mic fata de aceeasi perioada a anului 2017, conform informatiilor oficiale ale Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC). Raportat la aceeasi perioada (1.01-30.06.2017), in anul 2017, numarul firmelor nou infiintate s-a aflat pe un trend ascendent, ajungand la 79.251,  crescand cu 31,23% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2016....» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X