Tot mai multe firme au inceput sa faca test Covid-19 pentru salariatii lor fie pentru ca sunt necesare in delegatii, fie din alte considerente.
Vom afla de la specialistul Irina Dumitrescu la ce tip de cheltuiala trebuie incadrata plata testelor Covid-19 si ce spune Codul fiscal, potrivit ultimelor modificari.
- Noi 29100 locuri
disponibileVideo Trainingul legislativ Declaratia 112
2024, www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Fiscalitate si Contabilitate, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Legislatia Muncii, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Salarizare si Contributii, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere - Dec 0635 locuri
disponibileSeminarul National de Sanatate si Securitate in Munca, 6 si 7 decembrie 2024, Poiana Brasov
2024, Hotel Sport****, Poiana BrasovVezi detaliiInscriere
Test Covid-19 platit de firma pentru salariati: raspunsul specialistului
Contravaloarea testelor Covid suportata de angajator poate fi considerata avantaj de natura salariala conform art. 76 alin. (3) lit. b) din Codul fiscal. Pentru a evita aceasta incadrare este recomandat ca medicul de medicina muncii sa dispuna efecturarea testului COVID in conformitate cu prevederile HG 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor si art. 1 alin. (1) lit. k) din Ordinul 3577/2020 privind masurile pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS-CoV-2 si pentru asigurarea desfasurarii activitatii la locul de munca in conditii de securitate si sanatate in munca, pe perioada starii de alerta.
Potrivit acestuia, pe durata starii de alerta, pentru prevenirea raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru asigurarea desfasurarii activitatii la locul de munca in conditii de securitate si sanatate in munca, toti angajatorii din sectorul public si din privat implementeaza urmatoarele masuri:
(…) k) asigura comunicarea permanenta cu medicul/serviciul de medicina muncii pentru a se monitoriza starea de sanatate a angajatilor, astfel incat acestia sa poata beneficia de masurile preventive profilactice care au fost prevazute la nivel national pentru combaterea raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2.
Cheltuielile sunt deductibile in baza prevederilor art. 25 alin. (1) si (2) din Codul fiscal.
Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Irina Dumitrescu - Economist.
Ce NU vrea ANAF sa stii Piruete LEGALE in aspecte fiscale
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024
Cartea verde a contabilitatii
Foto: pixabay.com